fannyibelgien

Alla inlägg den 27 september 2017

Av Fanny Lööf Larsson - 27 september 2017 18:43

När jag vaknade imorse var jag helt slut i kroppen, vet egentligen inte varför.. det hjälpte lite att morgonsolen var helt underbar idag.
Det slutade med att jag bara red en häst idag, Ralph (4åringen jag vill ha). Wow vilken häst! Så välbalanserad & jämnsidig för att vara så ung, gillar den verkligen!
Ska prova den någon mer gång innan jag säger att jag vill ha den, men att äntligen få prova den får mig inte att vilja ha den mindre..
Igår skulle vi ju försöka hitta det här stället som är kända för sina milkshakes. På väg dit inser vi att stället är stängt på tisdagar, så det slutade med donken istället. Idag ska vi iaf dit till restaurangen, för idag förtjänar vi en god milkshake!!
Fancy linades med pessoa-selen idag, tyckte han kändes så fin efter jag linade honom på den, så han får ridas imorgon. Ska rida Ralph också!
Stallet ska mockas imorgon, två dagar sedan sist, så det resulterar i hårt arbete imorgon. Eller iaf hårdare än annars.
Men inte många hästar som ska ridas imorgon så eventuellt klara i stallet tidigare imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards