fannyibelgien

Alla inlägg den 4 september 2017

Av Fanny Lööf Larsson - 4 september 2017 22:20

Har fångat en bild på min absoluta favorit.
En 8-årig godkänd hingst efter Caretino, hoppar 145.
Och den är till salu!!!

Av Fanny Lööf Larsson - 4 september 2017 18:55

Från att mocka 1 box till att det helt plötsligt blev 22 boxar, det känns i kroppen. Har precis tagit en dusch efter arbetsdagen. Jobbade idag mellan 7.30-17.30, vilket kan variera.
Idag har jag mest fått lära känna hästarna i stallet, longera några, ta in & ut från skrittmaskinen, sopat & andra saker. Blev ingen ridning på Fancy för han har såklart lyckats vrida sin baksko... så hovslagare till honom imorgon!
Imorgon ska jag även få prova några av chefens hästar, spännande kan jag säga..
Har hittat 3 favorithästar här nere:
Bild 1- En 2-årig hingst
Bild 2 - En 6-årig valack
Sen har jag såklart ingen bild på den finaste, ska försöka fixa imorgon. Slänger med en bild på Fancy i hans nya utebox.
Självklart så är inte allt en dans på rosor, fick ett mentalt sammanbrott innan & tårarna rann, sånt är livet. Jag får helt enkelt ge detta en chans så får vi se vad som händer framöver!

Ovido - Quiz & Flashcards