fannyibelgien

Alla inlägg den 22 september 2017

Av Fanny Lööf Larsson - 22 september 2017 23:59

Vi blev försenade till auktionen & missade alltså alltihop. Istället kollade vi runt på området & hängde lite på dansgolvet. Arenorna här är helt sjuka, vi satt & käkade sushi bredvid en tävlingsbana liksom!?
Imorgon åker Cajo iväg i princip hela dagen, så stallet är mitt imorgon. Tack och lov ska jag bara ströa!!!
Vi ska sedan till Zangersheide i Lanaken imorgon kväll igen, då ska vi hinna till auktionen & även festa där på kvällen!

Av Fanny Lööf Larsson - 22 september 2017 20:03

Igår kom vi hemma typ vid halv ett på natten så hästarna fick sent kvällshö. Efter en lång dag i stallet är jag precis färdigfixad inför en kväll i Lanaken, ännu en kväll med auktion.
Idag hade jag världens psykbryt när jag mockade, så ringde mamma & klagade av mig.

Ovido - Quiz & Flashcards