fannyibelgien

Alla inlägg den 12 september 2017

Av Fanny Lööf Larsson - 12 september 2017 17:35

Dagen började med att jag & Cajo mockade alla boxarna helt själva!!! Redan då var jag helt slut i kroppen. Under tiden som vi mockade släppte jag även in & ut hästarna från skritten, då passade en av mina favoriter (den 2-åriga hingsten) på att resa sig i stallgången & sparka mig på axeln. Men inte nog med det, när jag sen ska släppa ut den i hagen, kastar den sig & landar på min fot :))))
resulterar i en fot som är två gånger större än vanligt & en blå skuldra med en svag axel... Om den är min favorit nu? Hmm, nej.
Just nu håller jag på att fylla vatten i hagarna, dock knappt någon spann som behöver fyllas på efter dagens regnskur. Har aldrig varit med om så mycket regn på så kort tid, helt galet. Tack & lov så befann jag mig i ridhuset just då.
Idag har jag även hunnit med att rida 4 hästar, Fancy, Hannes, Elvis & en ny fin häst. En 7-åring efter Corronado, så himla fin & cool häst!
Cajo har fortfarande 5 hästar kvar att rida, så efter jag fyllt vatten lär jag hjälpa henne att fixa iordning hästarna inför ridning!

Bild 1 - Fancy
Bild 2 - Elvis
Bild 3 - Hannes
Bild 4 - Corronado

Ovido - Quiz & Flashcards