fannyibelgien

Alla inlägg den 14 september 2017

Av Fanny Lööf Larsson - 14 september 2017 19:24

Dagen började som vanligt med att mocka alla boxarna, i spöregn. Helt sjukt mycket vatten som faller från himlen.
Cajo började rida en häst & jag hjälpte henne att ändra hinder & att filma hästen.
Tanken var sedan att hon skulle fortsätta rida ca 10 hästar till. Jag skulle longera 5.
Det slutade istället med att Sheila & Cajo åkte å lämnade fuxen i sitt nya hem, veterinären kom & inga fler hästar blev ridna, istället fick jag longera 14 stycken. Världen snurrar fortfarande haha.
Därefter har jag städat stallet, fyllt vatten, fodrat & putsat upp all utrustning. Allt detta i spöregn, så nu sitter jag & skakar även fast jag tagit en varm dusch.
Blir en tidig kväll kan jag lova.
Jag har även förälskat mig i den 8-årige hingsten, fantastisk häst..

Ovido - Quiz & Flashcards